ZDJĘCIA SĄ MOJEGO AUTORSTWA. JEŻELI CHCESZ JE WYKORZYSTAĆ, GDZIEŚ WSTAWIĆ, TO PROSZĘ NAJPIERW ZAPYTAJ MNIE O ZGODĘ. DZIĘKUJE

środa, 11 listopada 2015

strona internetowa

Jak można zauważyć usunęłam prawie wszystkie wpisy na blogu. Dlaczego? Nie mam pojęcia, po prostu taki impuls. Trochę żałuję, ale no trudno ;)

Postanowiłam zrobić stronę internetową z moimi zdjęciami - tak dla siebie, żeby mieć wszystko w kupie.

Wiem, że kilka osób zagląda tu i obserwuje co u mnie słychać, także postanowiłam i z Wami się z nią podzielić.

Link do strony, serdecznie zapraszam -> http://tyblewska.wix.com/photo



Mam nadzieję, że uda mi się systematycznie dorzucać tam moje zdjęcia.

Cały czas natomiast myślę jak rozwiązać sytuację z blogiem, ponieważ na stronie dodaję po 2, 3 zdjęcia z danej imprezy, ale co z resztą?

Oprócz strony redakcji w której jestem fotoreporterem tylko tu wrzucałam moje zdjęcia, więc wydaje mi się, że będę próbować połączyć w jakiś sposób i stronę i bloga.

A tymczasem czekam na największe halowe reggae owe wydarzenie w Polsce - ONE LOVE

Trzymajcie się!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz