ZDJĘCIA SĄ MOJEGO AUTORSTWA. JEŻELI CHCESZ JE WYKORZYSTAĆ, GDZIEŚ WSTAWIĆ, TO PROSZĘ NAJPIERW ZAPYTAJ MNIE O ZGODĘ. DZIĘKUJE

niedziela, 10 maja 2015

stare czasy. Maja



Powrót do starych czasów. Nie da się ukryć, że ostatnio skupiałam się na robieniu zdjęć koncertowych, bo po prostu najlepiej się w tym czuje. Kilka dni temu poczułam chęć porobienia zdjęć pozowanych, które kiedyś były u mnie normą. Znajomi długo na takie zdjęcia spod mojej ręki czekali, więc postanowiłam ruszyć się i namówiłam moją przyjaciółkę, żebyśmy wyruszyły na zdjęcia w plener. Jak po takiej przerwie jestem bardzo zadowolona z efektów no i Maja dała radę i zrobiła dobrą robotę jako modelka - Dziękuje!
Mam nadzieje, że będę miała więcej okazji na robienie takich zdjęć ;)



Bardzo dziękuję za ciepłe przyjęcie moich ostatnich zdjęć z koncertu Gentlemana. Nie spodziewałam się, że aż tak duży, a co najważniejsze pozytywny będzie odzew.



4 komentarze: